Informace a marketing
Red Bull byl velmi hlasitý o tom, že chce, aby byla Formule 1 opět "zábavná". Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, bylo zaměstnat Marka Gallaghera, který byl devět let vedoucím marketingu v Jordan , což byla sama o sobě vzrušující značka na konci 90. let. Red Bull také založil The Red Bulletin , sportovní a dobrodružný časopis, který vychází čtyřikrát za závodní víkend a distribuuje se do paddocku a veřejnosti zpoza hlavní tribuny na každé dráze.
Ve Velké ceně Monaka 2006 podpořili film Superman se vrací , který pokračuje v linii marketingových akcí zahájených propagací Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů z roku 2005 (v závodě v roce 2005 se posádka v boxech převlékla za klon troopers ) a propagace Ocean's Twelve z roku 2004, stejně jako propagace Terminator 3: Rise of the Machines z roku 2003, kdy tým běžel pod hlavičkou Jaguar Racing . Když Coulthard skončil třetí v závodě v roce 2006, oblékl si za svůj výstup na pódium plášť Supermana .
Ve Velké ceně Británie v roce 2019 byla v livreji použita loga 007 , která nahradila loga Aston Martin na oslavu 1007. Velké ceny. Vozy také měly na spodní straně zadních blatníků poznávací značky s motivem Bonda. Max Verstappen měl poznávací značku z Aston Martin DB5 od Goldfinger (BMT 216A), zatímco vůz Pierra Gaslyho měl značku Aston Martin V8 (B549 WUU) od The Living Daylights . Oba jezdci měli na sobě speciální závodní kombinézy s potiskem jednořadého jídelního obleku.
Finance
Red Bull Racing měl v roce 2011 příjmy 285,4 milionů dolarů a výdaje 284,4 milionů dolarů. Příjmy pocházely z odměn (88,8 milionů dolarů), sponzorů (59,7 milionů dolarů) a zbytek od Red Bullu. Náklady zahrnovaly 112,8 milionu USD na výzkum a vývoj a 82,7 milionu USD na platy pro 605 zaměstnanců.
Red Bull Technology
Red Bull Technology, dříve Red Bull Racing Holdings, je mateřskou společností Red Bull Racing, která byla zřízena k navrhování, konstrukci a stavbě vozů pro svůj tým Formule 1 a dříve jeho sesterský tým Scuderia Toro Rosso . Technologie Red Bull byla považována za mezeru, která umožnila Red Bullu řídit dva týmy se stejným vozem od roku 2007, což bylo ve Formuli 1 zakázáno od 80. let. Stížnosti byly podány FIA od konkurenčních týmů, ale byly vyřazeny sportovním řídícím orgánem. Ani Red Bull Racing, ani Scuderia Toro Rosso nepopřely, že provozovaly v zásadě stejný podvozek, ale tvrdily, že samostatné vývojové programy, různé motory a podle jejich názoru to, že podvozek nebyl navržen žádným týmem, učinily legální.
Předpisy byly v roce 2010 změněny tak, aby zakazovaly používání identických vozů mezi týmy a Toro Rosso už své vozy nevyrábělo u Red Bull Technology. Od té doby tým navrhoval a stavěl svá auta, přičemž si sám vybudoval potřebnou infrastrukturu.
Red Bull Technology také dodávala Scuderii Toro Rosso , později Scuderii AlphaTauri jako svého partnera pro převodovky od roku 2006 do současnosti a dodavatele KERS od roku 2011 do roku 2013. Obsluhovali také Team Lotus , později Caterham F1 jako dodavatel převodovek od roku 2011 do roku 2014 a dodavatel KERS od roku 2012 do 2013.
Red Bull Technology využívá software pro simulaci jízdy rFactor Pro .